Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 10:47   #344
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Oi dette visste ikke jeg, har rett og slett misforstått så jeg er skikkelig glad at du blander deg jeg

Akkurat nå prøver jeg meg på SDS igjen i håp om at vekta skal gå nedover så da tenker jeg ikke på slikt. Men det er greit å vite dersom jeg skal prøve meg på et annet opplegg. Synes forøvrig det er vanskelig å spise rikitg slik at dette regnestykket går opp, blir som oftest for lite eller for mye av noe.

Bare hyggelig!
Har blitt for gammel til å gidde å tie still!

Men du, litt for mye eller for lite spiller ingen rolle, det jevner seg ut i løpet av en uke eller sånn. Det er mer prinsippet bak, at man skal ha noen tall å forholde seg til, som er poenget!

Lykke til med SDS!