Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 11:19   #347
silje_rs
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vanskelig å si. Du har "egenkomponert" som filosofi, hva vil det si? Er du i ketose? Er det snakk om sukkerfri, eller "ordentlig" rusbrus, altså med sukker?
Om du er i ketose, så kan du gjerne oppleve å tåle mye mindre enn du er vant til. Om du drikker noe såpass sukkerholdig som en rusbrus, så kan du bli direkte dårlig, avhengig av hvor lenge du har holdt på med lavkarbo. Jeg ville heller gått for en tørr cava/hvitvin eller rødvin, forsåvidt. Og tatt det laaaangsomt, passet på å få i deg godt med mat (gjerne skikkelig fet mat) før drikkinga, og være nøye på å få i meg nok vann. Sånn generelt anbefales det heller ikke å drikke alkohol de første par ukene man er i ketose, dersom du er det.
Men igjen, vanskelig å si, når jeg verken vet hva du legger i egenkomponert eller rusbrus .

j tror j er i ketose..veldig usikker..midje målet har gått ned noen hakk men bare gått ned en halv kilo! spiser så lite karb som overhode mulig, it no særlig mer enn 5g om dagen! og når d gjelder rusbrus..hehe,da snakker j om smirnoff ice og lignende.. aldri likt vin ma;/

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat