Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 14:04   #10
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 54
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Møte med Diabetesforbundet

Opprinnelig lagt inn av Levita, her.

Han burde jo invitere med seg en eller flere av legene som jobber for lavkarbo i Norge. Er jo meningsløst at de stiller så mange, om han skal sitte der alene, selv om det er godt mulig at han takler det fint. Det er bare noe med signaleffekten det gir at de stiller med så mange mot en mann i en diskusjon.

Synes for øvrig at de må tåle at han stiller spørsmål på Facebook, når de først har en Facebookside. Det er jo nettopp her veldig mange er medlem og kan få informasjon, og der mange av samfunnets store og små diskusjoner for tiden pågår.

Helt alene blir han ikke egentlig. Jan i forlaget Lille måne er også invitert,men Morten og Jan er invitert av forskjellige årsaker, forskjellige uttalelser/påstander de har kommet med på Facebooksiden.

Det er mulig han får med seg noen, hvis Diabetesforbundet "godtar" det da. Uansett hvordan det blir med den saken, selv om han skulle møte alene, så er han ikke alene i forkant, det kan jeg love deg :-)

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat