Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-11, 21:54   #23
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Møte med Diabetesforbundet

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Ellers så har Diabetesforbundet en tråd på Facebooksiden sin hvor de ønsker å høre fra de som har diabetes og har erfaring med lavkarbo.
Finnes noen gode innlegg i den tråden allerede, men dere som har diabetes og spiser lavkarbo, men som ikke har skrevet der kan jo gi deres bidrag:

http://www.facebook.com/topic.php?ui...1164&topic=177

Lovende! Jeg synes hele saken er positiv og ser ikke på det som en inkvisisjon men som ett rop om hjelp. For meg virker det som at de er interessert i lavkarbo, men trenger de rette studiene å vise til. Det skal en del til for at de kan gå ut og anbefale et annet kosthold enn statens råd for ernæring uten å få enormt mye pepper. Så de må være ekstremt sikre på at lavkarbo er sunt før de kan anbefale det offentlig. Noen kloke lavkarbo-hoder får dem forhåpentligvis på gli.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat