Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-11, 10:07   #5298
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en vekt jeg kjøpte for 250 kroner fra Ellos for et par år siden. Ærlig talt kjøpte jeg den mest for utseendet . Den er rød med ornamenter på. Fiiin!
Uansett, den er så stabil som du får den. Jeg har ikke plass til å ha vekta stående framme, så jeg må sette den på høykant når den ikke er i bruk, og legge den på gulvet hver gang jeg skal bruke den, men det er ingen slinger i valsen med den i alle fall. Trenger ikke noe kroppsanalysestyr, for jeg vet ganske sikkert at de billige variantene uansett ikke klarer å sende elektroniske signaler gjennom hele kroppen, og da er det i grunn ganske fånyttes, i hvert fall for meg med tynne bein og beinete hofter, kan bli temmelig misvisende .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥