Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Coffyberry, hva er det? Høres interessant ut! Jeg merker jo også det at huden ikke strammer seg fullt så mye til som den gjorde da jeg gikk ned for fire år siden. Det er nok litt alderen, muligens.
På kaffeplantene vokser det røde bær. Bæret skal ha helsebringende effekter, men det er visstnok lettere bruke den på huden enn å spise det. De markedsfører det som naturens sterkeste antioksidant.
Helt naturlig antiage hudpleie med naturens sterkeste antioksidant. CoffeeBerry® Natureceuticals™ inneholder et helt nyutvinnende planteekstrakt som bedrer og forebygger hudaldring.
"De unike antiage-effektene av kaffebæret ble oppdaget fordi arbeiderne på kaffeplantasjene hadde uvanlig glatt, myk og ”ung” hud på hender og underarmene til tross for et arbeidsmiljø med stekende sol i tropiske områder.
Serien inneholder kun ingredienser med naturlig opprinnelse fri for parabener (konserveringsmiddel) og kunstig parfyme og fargestoffer.
Produktene inneholder vitaminer, planteekstrakter og planteoljer som forsterker antiage-effektene, virker fuktighetsgivende og roer hudirritasjoner.
Serien passer for alle hudtyper og aldre.
Gir umiddelbart jevnere og mykere hud med flott flott friskhet og glød. Samtidig motvirkes rynker, pigmentforandringer, grov hud, tørr hud, sorte prikker og urenheter. Svært aktive produkter"
|