Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-11, 20:12   #8
helsefreak
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Xtravaganza og rødvin?

Opprinnelig lagt inn av servina, her.

Takk for svar. Jeg har planer om 12 uker på helfart. Skjønner ikke helt hvordan det skal gå til, men jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste

Stå på! Dette klarer du! Jeg hadde antakeligvis fortsatt enda lengre med helfart dersom det ikke hadde vært for at vi skulle på en hyttetur med venner og jeg ikke orket å være "sær" og sitte å nippe vann når de andre drakk vin og spiste felles middag. Det var mitt eneste problem med helfart - at jeg følte meg så utenfor i sosiale lag med mat og drikke..

Jeg var heldig og hadde ingen problemer med å gå på vlcd. Jeg hadde jo "lyst" på mat hver gang jeg kjente matlukt, men var ikke veldig sulten og følte meg i toppform! Etter at den første uka var overstått sprudlet jeg av energi og pågangsmot! Og det ble jo ikke akkurat verre etterhvert som fettet forsvant og muskelmassen økte! :-)

En av de andre på kurset mitt som gikk på vlcd veldig lenge sa faktisk at hun ikke turte å gå tilbake til å spise mat igjen fordi hun syntes det var så greit med vlcd! ;-) Det hører med til historien at hun kom seg over på et vanlig lavkarbo kosthold etterhvert da.

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat