Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-11, 13:48   #15
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Xtravaganza og rødvin?

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Gram karbo er det viktigste i forhold til om man er i ketose eller ikke, men det er også alt. Og tyngre personer tåler ikke mer karbo enn lettere personer, snarere tvert imot har jeg litt inntrykk av.

Men i tillegg til karbomengden er også posene laget for at man skal få i seg alt man trenger av mineraler og vitaminer og andre greier i løpet av en dag. Så det er ikke lurt å bytte det ut med noe annet, og i alle fall ikke vin som ikke akkurat er like balansert næringsmessig.

Mitt råd er å holde deg til shakene utelukkende mens du er på helfart. Så blir det tidsnok mulighet for å utvide med mat og drikke.

Jeg hadde forresten totalt 22 uker på helfart, riktignok med to korte pauser innimellom. Så det går fint ann. Jeg begynte på 106 kg og satte mål om å gå ned til 90. Men det var såpass enkelt (stort sett) når jeg først kom i gang at jeg fortsatte som sagt i 22 uker, og gikk ned til 68 kg før jeg ga meg. Utrolig deilig å kunne føle seg ferdig med slanking.

Gratulerer med flott resultat. Jeg har et par spørsmål: 22 uker på helfart virker utrolig lenge. Hvor lenge gikk du på helfart før du tok pause? Jeg er på dag 3 og jeg merker at det er vanskelig. Magen skriker i et kjør. Når i opplegget synes du det var vanskeligst? Er det ikke vanskelig å komme tilbake etter pause og hvor lang pause hadde du?

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat