Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-11, 14:01   #94
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Morsom test, jeg får til svar at jeg foretrekker "det urbane kjøkken" - som i praksis er "ikea pluss noen dekorative greier fra thinkgeek"

Tihi, jeg ble av og til urban og av og til minimalistisk. På noen punkter ville jeg ikke hatt noen av de tre tingene, og på noen ville jeg hatt to av tingene. Thinkgeek er jo bra, hehe. Hvis jeg noen gang skal bygge hus, da skal det være teknologisk da!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Og hei, det blandebatteriet kan se strålende ut med riktige omgivelser. Jeg hadde ikke valgt det, men det er bare fordi jeg liker bedre at ting er matte enn shiny/glass.

Jeg hadde tenkt å ha blå som detaljfarge på badet (det er blå lys på steambadet jeg skal kjøpe, og så ha blå håndklær og slikt). Så med rødt eller grønt lys på blandebatteriet blir det ikke fullt så gjennomført. Men så er jo bare det for en kort periode mens man har på vannet. For det meste så vil det jo ikke være lys på blandebatteriet. Hm, klarer ikke helt å bestemme meg. Synes også det var kult at vannet kommer ut av sprekken og blir bredt og ikke bare kommer ut av ett rundt hull.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat