Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-11, 20:28   #19
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Xtravaganza og rødvin?

Vi fikk beskjed om at det ikke var lov og jeg holdt meg til det. Igjen så er det mulig at det vil være det som skal til for å gå ut av ketose, og da fungerer det jo ikke. På den andre siden kan det være at det går bra.

Jeg var en god del ute på flyreiser og kundemøter og diverse. Da kunne jeg ikke hverken lage meg shaker eller ta med ferdigshaker, så jeg brukte av og til å erstatte 1/2 shake med 1/2 bar. Det var jo heller ikke lov, men fungerte for meg hele veien. Pleide også å unne meg å bytte ut en halv shake med en halv bar på fredagskveldene.

Så rådet mitt er egentlig å holde deg strengt til reglene, men på den andre siden så må man finne ordninger man kan leve med.

Et annet tips i tilfelle du ikke vet det er at det er lurt å dele posene og bruke en halv shake 6 ganger for dagen, eller 4 halve og en hel til middag. Det kan være lurt å blande dem tynnere enn det som står (jeg bruker faktisk nesten 3 dl vann til en halv pose) da er de lettere å få i seg og man blir mettere. Og sist men ikke minst, bruk stavmikser heller enn shakeren til å blande når du er hjemme. De smaker utrolig mye bedre når de er helt utblandet og litt "fluffy".

Lykke til! På en måte så er jeg glad for at jeg er ferdig, på en annen måte så misunner jeg deg nesten litt prosessen som du skal igjennom. For det er utrolig godt for kropp og for selvfølelse å kjenne hvor fort man blir i mye bedre form og mye lettere.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat