Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-11, 10:59   #135
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarternes veietråd

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

uff. man bli jo flustrert. men spiser du ofte nok? og hva med fett? for de som liker feta ost er det greit med en del olje fra glasset oves salaten. smaker godt og! lykke til og ikke gi opp det løsner snart

Ja men jeg vet jo at man ikke skal bli det,men man klarer liksom ikke la være å bli det heller.....0,1 nedgang hadde vært sååå mye bedre

Jeg føler jeg spiser nok, men vet ikke, ikke om jeg spiser riktig heller, men jeg bruker mye smør til å steke omeletten i om morgonen, bogskinke, vårløk, å endel græddost i, så har jeg salat av hjertesalt eller kinakål, snackpaprika og agurk ved siden av, samt en stor klatt med creme fraiche, det er frokosten hver dag.

Til lunsj spiser jeg kanskje det samme, eller så spiser jeg hardkokte egg delt i to, med en majones klatt på, noen reker og noen biter snack paprika, til middag spiser jeg kylling/kjøtt eller fisk alt etter hva som er til middag, med fløte over som saus, og rosenkål til, eller så bruker jeg creme fraiche til, steker alt i godt med smør..

ikke alltid jeg har kveldsmat.. men jeg spiser når jeg er sulten, drikker mye vann, men har ikke trent til nå, har anstrengelses astma, så syns den delen er vanskelig, men fikk meg ellipsemaskin til bursdagen min igår, så skal forsøke å bruke den nå.

Har kledd på alle barna nå, å skal sende de ut med mannen nå, så har jeg en time til disposisjon til å trene på den, men mannen ble helt gåen etter 5 min, så skal bli spennende å se hvor lenge jeg makter det....

men fikk mensen idag, så kan jo være det som har "ødelagt" litt nå da, så får bare vente i spenning neste mandag å se da, håper på nedgang da..

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat