Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-11, 17:07   #5346
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg lurer på en ting - dere som trener / har god effekt av yoga, har dere tatt et kurs eller fått en slags innføring først? Jeg er litt interessert, men jeg klarer ikke å lære meg å stå på ett bein i artistiske positurer bare fordi wii fit-treneren sier at jeg skal det, liksom.

Jeg var veldig skeptisk til yoga, men jeg hadde bestemt meg for å prøve en ny treningsform hver uke på Elixia. Men jeg likte det veldig godt, mye bedre enn pilates. Jeg gikk først på Easy energy yoga noen ganger, som er en slags inføring, og bare 40 min. Men nå går jeg mest på vanlig energy yoga. Da jeg startet klarte jeg ikke bøye meg i 90 grader engang, nå får jeg hodet nesten rett ned mellom bena! (Litt mage i veien, men det er nære ) Hvis du vil gå et mer intenst, kontrollert kurs vet jeg det er et på sagene samfunnshus som veninna mi var veldig fornøyd med.