Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-11, 20:20   #121
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

Alt dette greide jeg ikke å lese gjonnom. Det var så masse , men jeg leste de første sidene. Og litt sånn teknisk

1 Hvor er den utregningen som ble henvist til i begynnelsen av tråden? Hvordan skal jeg regne ut hvor mye vann jeg trenger?

2 Når man kjenner at man er TØRST - da er det for seint - har jeg lært. man skal drikke når man ikke er tørst. Når man kjenner suget etter væske, er det kroppens måte å si fra at NÅÅÅÅ trenger den virkelig å fylles opp. Så det lever jeg etter, får litt vond samvittighet når jeg kjenner at jeg er veldig tørst - synes synd på kroppen min.

3 Hvorfor må væsken vi tar inn være vann? er ikke vann med f.eks fun light saft i bra for kroppen - ?

4 - skal mengden vann regnes for seg, og mengden andre ting man drikker for seg?

5 skal man drikke 2-3 liter RENT VANN og så kommer saft, kaffe, eggemelk, smootie utenom?

Jeg klarer ikke få i meg nok rent vann ... og trodde at det hjalp med det andre man drakk også.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat