Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 16:18   #122
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

ALL væske du får i deg i løpet av dagen teller med i væskeregnskapet!
Kaffe, te, brus, saft, væske i maten, vann, osv.
Poenget med at det meste bør være rent vann er at feks Fun light saft inneholder stoffer som kroppen din ikke har godt av og andre ting er til en viss grad litt vanndrivende(ingen enighet om dette).
Men i det store og det hele er det hvor mye VÆSKE du får i deg som er poenget!

Dette med at når man er tørst er det for "sent", har jeg aldri lært/hørt om før noen sa det her inne og må da være ganske dumt! Det er slettes ikke sunt å tylle i seg masse væske bare fordi man skal unngå å kjenne tørste!

2.5 - 3 liter væske i døgnet er det de fleste voksne trenger om man ikke er veldig aktiv. Klart behovet øker om man trener mye eller har en fysisk tung jobb feks, men det tror jeg de fleste kjenner godt selv!