Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 16:55   #104
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: En ting jeg lurer på ift rødt kjøtt/lite fiber.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det det vi snakker om her da? Jeg lurer på om hvorfor man går opp hvis man veier for lite og spiser ketogent.. Siden det er som Photo sier, at man ikke går opp selvom man inntar mer enn man forbrenner. Og spurte da om det forutsetter at man spiser nok og om hvor mye som er "nok" når man spiser ketogent.

Hvis kroppen er tynn og vet at den sulter grunnet lite mat så stenger den vel alle sluker og lar kroppen ernære seg alt den får?? Ergo opp i vekt.. Jeg tror egentlig at vi ikke har hode til å forstå hvordan kroppen EGENTLIG fungerer, vi bare observerer hvordan den reagerer på ditt og datt uten å forstå hvorfor og hvordan.