Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 17:01   #106
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En ting jeg lurer på ift rødt kjøtt/lite fiber.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis kroppen er tynn og vet at den sulter grunnet lite mat så stenger den vel alle sluker og lar kroppen ernære seg alt den får?? Ergo opp i vekt.. Jeg tror egentlig at vi ikke har hode til å forstå hvordan kroppen EGENTLIG fungerer, vi bare observerer hvordan den reagerer på ditt og datt uten å forstå hvorfor og hvordan.

Det var da en litt stusselig konklusjon!
Jeg snakker jo ikke om de som spiser for lite og går sultne, altså "problemstillingen" er vel heller hva som årsaker at undervektige regulerer vekta si oppover med et ketogent kosthold -med nok mat, og overvektige som spiser mer enn de trenger men likevel holder vekta, men ikke regulerer den mot normalvekt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat