Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-11, 23:26   #64
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25. januar

Jeg fatter virkelig ikke at dere orker å pine dere gjennom slik pulverkur når dere synes det smaker sååå forferdelig. Dette her høres helt pyton ut, og jeg kan nesten garantere at man kommer til å overspise når denne pulverkuren er er ferdig ettersom det smaker så ille.

Hvorfor i alle dager begynner dere ikke på atkins eller ketolysekuren i stede? Da er det jo sååå mye deilig mat man kan spise. Du slipper å være sulten, du slipper å spy hver gang du skal ha i deg næring. Og du slipper å ligge godt under 1000 kcal i mange uker.

Det er jo mange her som går ned 3-4 kg første to ukene. Og så jevnt og trutt 0,5-1 kg hver uke. Er du 30 kg overvektig som jeg var så bruker du kanskje 6-12 måneder. Det er ikke sunt å gå ned 10-20 kg på noen få uker. Det er viktig at både hodet og kroppen er med på prosessen. Og at du får ett sunt forhold til mat. At du bruker god tid på å legge gode vaner som gjør at du mestrer det å ha lavkarbo som en livsstil.

Dette er mine tanker når jeg leser om folk som virkelig har en kamp 4 ganger HVER ENESTE dag. Det sier seg selv at man enten sprekker eller overspiser når man er feridg.

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat