Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Opprinnelig lagt inn av marit72, her.
Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen
Samme her, hvile etter trening. Men så er jo dette en 30 dagers greie, og når man ser på "The biggest Loser" f.eks, så holder de jo på bare verre..... Så mulig man få gevinst når noe er begrenset på tid, og hver økt er jo bare 20 min..... Sikkert noen untak fra regelen