Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Opprinnelig lagt inn av marit72, her.
Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis.
Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler.
Lykke til videre LanoGakkGakk
Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek
Ja, det er helt umulig for meg å forstå. Jeg er rimelig mørbanket etter 20 min pr. dag, og kan ikke engang forestille meg at jeg kunne klart å trene på flere dager etter de øktene de driver med i biggest loser. Og det folk som er laaangt over 100 kilo på toppen av det hele. I tillegg til det har de også restriksjoner på maten.... Hjelpe og bevares.
MEN 2011 er faktisk funnet opp for oss som vil bli sprek og slank, og vi kan klare mye i løpet av ett år, jahhh!!!