Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 09:43   #580
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Tror det MaritR mener ikke nødvendigvis er at du skal spise mer grønnsaker i mengde, men mer variasjon i grønnsakene.... og at salat betyr enten rapidsalat, isbergsalat eller kinakål. Det er ikke så fryktelig mye næring i bare salat, og derfor bør man legge til andre grønnsaker også..... hvis jeg nå har forstått MaritR riktig her da

Det er riktig at du skal holde deg til den karbomengden som står i boka, men at man helst skal ha disse karbene hovedsaklig fra grønnsaker. Ikke det, jeg var ikke alltid like flink til det jeg heller

Aha Da er jeg med, jo jeg varierer hver dag, har sikkert skrevet feil jeg også da, for jeg mente salat, altså salaten som jeg nevnte øerst, med litt salatblader, mye agurk, mye paprika osv har også græddost i salaten om jeg ikke har den i omeletten
Men ja jeg varierer, å det med grønnsakene syns jeg er enklest, for det eelsker jeg, men jeg sliter mer med variasjon på det andre...

men jeg forsøker å lage noe nytt hver dag så jeg slipper å bli matlei, men det er vanskelig syns jeg, men syns det går greit enda..

Setter pris på at dere gir tilbakemld vil få dette til

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat