Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 18:13   #189
LanoGakkGakk
Medlem

LanoGakkGakk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Taran, her.

Bøyer meg i støvet for dere JENTER! Har nettopp "nesten" fullført en omgang med Level 1 med Jillian...steike...er helt ferdig!
Hmmm....er visst i enda dårligere form enn jeg trodde gitt...jaja, men nå blir det endring...huff er helt skjelven i armene, nesten vondt å skrive...snakk om å få en vekker..
Stå på jente...jeg skal nok komme etter...hehe, men tror det tar sin tid, men flott trening i alle fall. Ha en super kveld og uke!

Ja for de som ikke tar skrekken med det samme så er det utrolig fort fremgang. Men det blir liksom ikke lett, bare lettere å ta mer i. Knusende god trening! Men så litt etter så føler man seg som en ny person.

Men jammen får man seg en vekker når man skal trene det man har sett på den 'lette' videoen, litt opp og ned med armene og litt hopping. Når man prøver seg så er det alt annet enn lett...

Men gratulerer med "nesten" fullført!! Litt gangsperr må du nok regne med, men så blir alt fryd og gammen

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat