Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-05, 12:10   #1
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Det går så treeeigt!

Hei mine 'over 30 kgs'- venner Kanskje noen av dere kan gi meg gode råd...

Jeg synes nemlig det går så innmari treigt! Jeg har mange kilo igjen (kanskje tom 20 kg) som jeg godt kan miste, men nå når jeg cirka er halvveis så går det så seint! Jeg gjør ikke ting så ulikt som før (synes jeg selv) og de som leser dagboka mi vet at jeg ALDRI skeier ut og ligger på et lavt kh tall (cirka 20 hver dag +-). Men likevel så går jeg ned bare 1 kg i mnd'en kanskje.

Siden mars har jeg gått ned ca 5 kg og det er i mine øyne treigt! Spes når jeg gjør ting 'riktig'... Det er jo greit at det går sakte nedover, men litt raskere hadde vært bedre. Iallefall 2 kg i måneden...

Jeg står veldig lenge stille per måned og den kiloen jeg går ned går 'plutselig' av meg på en uke (uten at jeg gjør noe spes), også står det stille igjen....

Huff, jeg blir ikke klok på dette selv og vurdere mange måter og fikse dette på... Så langt har jeg kommet opp med dette:

1. Spise MER mat, men ikke forhøye kh inntaket
  2. Kutte alt av søtningsmiddel (gjort dette før men hadde ingen effekt. Prøver likevel igjen)
  3. Prøve en 'kickstart' feks, spise litt pizza en kveld og se om det hjelper
2 er innført allerde og 1 prøver jeg å gjennomføre så godt jeg kan (ikke så lett i denne varmen) Nr 3 er jeg mer usikker på og tør ikke dette helt...

Jeg skjønner godt om det hadde gått treigt hvis jeg bare hadde hatt 5 kg igjen, men jeg har 15-20 kg og det er mye....
Er det noen andre som opplever det samme som meg?

Litt frustrert bare

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat