Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 21:37   #51
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Mat er min medisin, her.

Ikke spis Atkins bar !!

De er rett og slett giftige og kan ødelegge mer enn du aner.
Grunnen er at de inneholder ufermentert soyaprotein som er ekstremt farlig og noe av det absolutt værste du kan få i deg. Soya inneholder blandt annet ekstreme mengder østrogen, noe som gjør at hormonbalansen din går til h..

En av konsekvensene når hormonene går amok er at du blir tykkere, så å bruke de som slanking er iallefall helt tullete.

Kjenner til det med ufermentert soya og østrogen (som også er grunnen til at jeg holder meg unna soya), men disse påstandene du kommer med, hvor stor mengde er det snakk om før det har en reell innvirkning kontra hvor mye det er i én Atkins-bar? Ble litt nysgjerrig her, særlig med dén hissige tonen!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat