Opprinnelig lagt inn av PrincessMe
Takk for råd Silje! Det med lite kh på kvelden det har jeg hørt for lenge siden, og faktisk prøvd å unngå så mye kh da. Men jeg kan jo fokusere på det igjen, og feks alltid spise 2 egg på kvelden. Lurt! Thank you!
Ja jeg får begynne å trene mer...det er vel eneste løsninga...
Jeg vet du sliter, men det som er så rart med meg er at det liksom stopper opp for meg når jeg er kommet halvveis! Jeg var jo så godt igang...
ja, men kan det ikke være fordi du nærmer deg målet? jeg er redd du må gjøre mer for å overbevise meg for at du virkelig har 15kg mer å ta av.
og jeg synes egentlig at det høres litt ekstremt ut at du skal øke med et halvt eple.. føler egentlig at der er litt kokko at det skal ha noen innvirkning.. nå må jeg jo innrømme at jeg ikke spiser frukt.. men det er likevel litt rart at man ikke skal kunne spise et halvt eple av og til. jeg spiser jordbær av og til nå, og har ikke noe dårlig samvittighet for det..
jeg har et prosjekt nå der jeg prøver å drikke mer.. du kan jo gjøre det samme? så får vi se? hehe..
vel.. jeg veide meg i dag tidlig.. da var jeg 93,6 igjen , og 24 i fettprosent og 57 i vannprosent.. det er ganske fint synes jeg om det er riktig da.. men vekta er iallfall rett.. hehe..
silje
|