Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 22:11   #12
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Hvem skal man høre på?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Hei!
Med fare for å bli steinet - here goes:

I forumet har man ryktepoeng. Du gir ryktepoeng ved å klikke på vektskålene i hvert innlegg. Positive gir grønne prikker, negative gir røde.

Du ser hvor "bra" rykte folk har etter hvor mange sånne grønne knapper folk har. Du ser og hvor mange innlegg de har skrevet og hvor lenge de har vært her. På den måten kan man se hvem som har holdt på her inne lenge nok til at de har fått nok positive tilbakemeldinger (ryktepoeng) og har gidda å svare på tusen spørsmål til at det er mulig at de har modnet i "faget". Mange har sine forkjærligheter innen "faget" og svarer på de og de typene spørsmålene.

Dette betyr at om man har en tråd der man plutselig får en drøss med "mangeprikkete" seniormedlemmer som styrter til i forferdelse så har vi faktisk litt peiling, iallefall til sammen.

Hilsen ei som har holdt på med dette her sia november 2007.

Seniorene vet sikkert mye di,men vi vet da litt vi andre ogsåMå også si at det er rart at en tråd blir avsluttet, når noen har et litt annen mening om lavkarbo en standaren har.Vil også si til Nellie at jeg har verken vært frekk eller slengt dritt om noen.Det er det isåfall du som gjør når du beskylder meg for det!Jeg har vært saklig,men du er ikke akkurat det når du slenger dette ut av deg!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :)