Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Ok, da forstår jeg :-)
Her er det 50 kg som må av , og legen min har anbefalt slankeoperasjon som "siste utvei".. Men jeg vil prøve dette her , for selvsagt vil jeg jo ikke under kniven om jeg kan slippe :-) Men kiloene de MÅ av for helsas skyld.
Og det er jo da ketolysekuren skal fungere bra, når man har MYE som må av, slik jeg har forstått :-)
Jeg vil bare si at naboen min har tatt en gastric bypass og har fått så sykt mange problemer. Nå får hun næring gjennom en sekk hun må ha på seg nesten hele døgnet for magesekken har begynt å lekke ut i kroppen. Hun lå på sykehus i flere mnd. Når de skulle sette inn den sonden (er det ikke det det heter) klarte de å stikke hull på spiserøret også, så nå må hun få næring på den måten i månedsvis. Hun har ikke kunne spise noe i jula. Hun kan ikke ta noe på tunga en gang. Jeg håper at ketolyse blir å fungere for deg. For operasjon kan være risikabelt.
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Så godt å høre, Kanutten!
Jeg lurer på en ting - dere som trener / har god effekt av yoga, har dere tatt et kurs eller fått en slags innføring først? Jeg er litt interessert, men jeg klarer ikke å lære meg å stå på ett bein i artistiske positurer bare fordi wii fit-treneren sier at jeg skal det, liksom. 
Jeg er ikke så glad i treningsstudioyoga for jeg mener det er litt jukseyoga. Men jeg vil anbefale et yogakurs med en god lærer dersom du ønsker å begynne. Jeg har en å anbefale, men hun har kurs i Pondicherry, India... Så det er kanskje ikke så aktuelt. Yoga er noe av det beste jeg vet. Men jeg er for den typer der du lærer pusteteknikkene og det å holde positurene lenge. Jeg syns mye av treningsyogaene blir slitsomme for man skal bytte positur så ofte og da får man ikke tid til å strekke musklene orntlig. Og pusteøvelsene er fantastiske. Jeg får mer energi, blir mer våken og gladere når jeg har gjennomført yoga med pusteøvelser. De kan også brukes til smertekontroll. Mange smerteklinikker bruker typ yogiske pusteøvelser og forestillingsbilder.
|