Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 14:41   #11
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kan salt hindre vektnedgang?

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Vel, mulig salt + karbohydrater binder MER vann, men vi er alle forskjellige, og for noen så bindes vann. Enten av salt eller p.g.a. hormoner (syklus) eller av andre grunner, så det må være lov til å skrive det uten å bli kommentert

Vannstanden i kroppen varierer selv med konstant salt- og vann-inntak på grunn av syklus og slikt. Men det var ikke det det var snakk om her. Det var snakk om salt og vannlagring og hvorvidt det er sunt å spise salt mat.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Chunkys innlegg er sitert lengre ned i tråden, det er kun første innlegget som er slettet. Han slettet den fordi han ikke ønsket å bli assosiert med alternativ medisin. Det må vi ha respekt for. Jeg siterer imidlertid sitatet her, for jeg kan ikke se at det skulle oppstå noen uønskede assosiasjoner her i denne tråden. Innlegget er i god Chunky-stil; velbegrunnet og gjennomtenkt:

Ah, herlig at det fortsatt var der. Jeg så ikke lengre ned i tråden. Ja, jeg respekterer selvfølgelig at han ikke ville assosieres med alternativ medisin, men det var kjipt at han slettet ett så bra innlegg. Han skrev noe mer nedover i tråden også, men han har jo slettet alle sine innlegg i den tråden. Han skrev blant annet at han spiste mye salt uten at kroppen hans lagret noe mer vann. Hvis ikke det var i en annen tråd da...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat