Sv: Popularitet?
Jeg har tenkt litt fram og tilbake om jeg skal svare i denne tråden. Jeg innrømmer gladelig at jeg takket for meg to ganger for mye i tråden "hvor det hele startet", og jeg kunne ha trukket pusten og bare latt det være, men det ble som det ble.
Jeg skal ikke kritisere noen i denne tråden. Og før jeg sier noe, så må jeg si at Cyan sier mye av det jeg tenker.
Det jeg vil si er at dette forumet, som jeg har vært aktiv bruker av i fire og et halvt år, tre av dem som moderator har veldig stor takhøyde! Jeg har ikke så mye forumerfaring bortsett fra dette, men nok til at jeg ser at lavkarbo.no skiller seg ut i positiv retning, sikkert fordi det er så mange like skjebner her, overvekt/helse er et ømtålig tema, og man er sikkert flinkere til å stryke hverandre medhårs, fordi man kan relatere.
Likevel skjer det jo at det oppstår noen saftige diskusjoner, men det er også greit, så lenge man faktisk beholder hodet, og er i stand til å gå i seg selv i møte med kritikk! Jeg prøver å gjøre det selv, om noen mener jeg har sagt noe feil, eller gått for langt i kommentarer, så prøver jeg så langt jeg kan å forstå hvor det kommer fra, og sånn opplever jeg at de aller aller fleste her inne er! Det er akkurat så mye av både romslighet og ydmykhet her at det er lov til å drite seg ut i blant.
Det jeg vil fram til er at ingen mening er feil, alle skal få lov til å ha sin egen overbevisning, og ytre den! Men da må man også være klar over at det alltid vil være et større bilde av alt, og jeg ville helt klart tatt meg en runde dersom et x antall mennesker bestridet noe jeg har påstått. Vi er stadig i utvikling, vi lærer og forstår stadig mer, hele livet. Og uten noe som helst selvkritikk blir man mest sannsynlig bare stående stille.
Dette helt generelt, ikke rettet spesielt mot Kari Marita eller noen andre bestemte brukere.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|