Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 15:52   #586
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av surime, her.

Mange flinke og hjelpsame folk her inne, må eg seie

Ein ting som eg syns er dumt med ketolysedietten er dei små marginane. I går kveld drakk eg eit glas appelsinjus fordi eg kjende at eg brygga på ei forkjøling, og appelsinjus brukar å hjelpe for meg (vitaminar eller placebo, kven veit). Men då blei jo ketosen sabotert, og eg risikerte kanskje til og med å gå opp i vekt på grunn av alt feittet eg hadde ete. Derfor trur eg kanskje ikkje dette er dietten for meg i lenga. Veldig lite fleksibelt.

Neida, ta c-vitaminer i tablettform istedet da vel. Det er ikke all verdens til mengde c-vitaminer i ett glass juice akkurat...! Eller spis rød paprika, slår appelsiner ned i støvlene hva c-vitaminer angår.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat