Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 17:37   #19
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Kraftig hodepine!! 2 uker på LCHF

Opprinnelig lagt inn av |Ingrrid, her.

nå prøver jeg å sove litt igjen uten mye hell.. huff,d ette er ikke noe morro! kvalm, svimmel og kraftig vondt i hue.. har drukket ett glass vann med litt salt og, håper det hjelper på kvalmen. 2 ibux er nå inntatt også får vi se...

Jeg gjorde også nærmest natt til dag da jeg fikk plager med uro, rastløse bein og rykninger som gjorde at jeg ikke fikk sovnet om kvelden.
Jeg økte magnesiumdosen til 400 mg., etter råd her på forumet, og har nå sovet godt på fjerde natten Har byttet om tidspunktet for siste krom/kalium-dose og magnesiumdosen for at magnesiumen skal få bedre tid på seg til å virke før jeg legger meg til å sove - sikkert bare psykologisk støtte, men jeg gjør det nå likevel

Hodepine kan en få både av for mye vann og for lite vann. Allting skal jo være i balanse, og det er den en er ute etter å finne.....

Lykke til, håper du blir fort "frisk" igjen

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat