Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 10:49   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Valg av lavkarboretning

Opprinnelig lagt inn av Cheyla, her.

Takk for raskt tilbakemelding Burde ha skrevet BMI i innlegget. Jeg er litt usikker på hva jeg veier akkurat nå, men tror jeg har ca. 23,5 i BMI. Det i seg selv er ikke ille, men mye er plassert rundt magen, så jeg er helt i grensen for hva som regnes som helsefarlig midjemål (fikk kommentar på det av sykepleier på jobb i forbindelse med helsesjekk, og det var ikke gøy). Og så passer ikke klærne mine helt lenger heller

Pussig. Jeg har en bmi på 23,8 akkurat nå og er 7-8 cm unna helsefarlig midjemål - og jeg er slettes ikke lang og slank! Kroppen er en underlig skapning.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat