Jeg hadde noen runder med PT i fjor - når han spurte meg om kosthold forklarte jeg ham enkelt og greit at kosthold hadde jeg kontroll på - jeg hadde tross alt gått ned 15 kg på egen hånd med kosthold/trening, og at mitt mål med PT-timene var å stramme opp og bedre utholdenheten i forhold til at jeg skulle delta på Birken (langrenn...noe som allikevel ikke ble gjennomført på grunn av streptokokkinfeksjon ) Jeg fortalte ikke at jeg spiste etter ketolysemodellen og han spurte aldri noe mer om kosthold heller gudskjelov...selv om han referete til Olympiatoppens nettsider i forhold til kosthold...men det overså jeg glatt Orket rett og slett ikke diskusjonen - som garantert hadde blitt etter hans uttalleser om sjokolademelk og rosinknasking etter endt trening OG, jeg synes det er horribelt at PT'en presset deg så hardt som han gjorde - dette kunne tatt treningsmotivasjonen fra hvem som helst - og det er vel ikke akkurat det som er poenget heller. Jeg vet ikke hvilket treningsgrunnlag du hadde fra før heller, men dersom du var utrent skal man uansett kosthold ikke starte med full spiker mener nå i alle fall jeg :-) Uansett, lykke til videre med treningen - håper dere sammen kan sette opp et program hvor du kan ha en gradvis progressiv kurve - for DET blir man motivert av :-)