Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 11:08   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

@senorita - ja jeg ønsker gå tilbake til et kosthold med karbohydrater fordi det er det som gjør at jeg kan trene skikkelig hardt. Ifølge ketolysekuren er det også ønskelig å øke karbohydratmengden til iallefall 200 gr pr dag.

200 g!? Jeg er ikke på ketolyse og har ikke all verdens peiling, men det høres veldig rart ut... Lavkarbo er vel definert som max. 150 g karbohydrater og når man er på ketolyse skal man vel ligge på rundt 20? Sikker på at du ikke har sett en 0 for mye der?

Det er ikke noe problem å trene hardt på lavkarbo, du må bare gi kroppen tid til å omstille seg først og det kan ta alt fra et par uker til flere mnd.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat