Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 11:37   #26
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Popularitet?

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

Hmm, du mener vel ikke at man automatisk blir sakligere, smartere eller nærmest allvitende om man poster 20000 innlegg? Hva skjedde med kvalitet foran kvantitet? Jeg vil da si at de som leser uten å poste kan være like kunnskapsrike. For så vidt de som ikke har vært her så lenge også...det finnes jo en del andre kilder enn denne ene nettsiden. Diskusjonen det vises til over har jeg verken lest eller tenkt å lese, men littegranne barnslig er det vel med prikkekonkurranse og det å nærmest "hevne" seg med rød prikk på de man ikke klarer å argumentere ut? Use your words, people

Automatikk? Nei, selvfølgelig kan man være kunnskapsrik uten å poste, og man kan poste mange innlegg og være noldus. Men hvor ofte skjer det? Generelt så er det en sammenheng mellom antall innlegg og kunnskapsnivå.

Og prikkekonkurranse? Det har jeg aldri hørt at det har vært her, så jeg vet ikke hvor du tar den fra.

Opprinnelig lagt inn av beths, her.

Jo, da må du lese det en gang til. Det står at det er de som vet mest og som er sakligst har mest innvirkning på ryktet. Les selv

Jeg synes heller at DU skal lese en gang til.

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Så på den måten er det som regel de som vet mest og de som er sakligst er de som har mest innvirkning på ryktet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat