Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 18:09   #5
Iza
Medlem

Iza sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Iza er ny på veien

Sv: Trenger oppmuntring, og da er dere de beste i verden å spørre:)

Tusen takk for raske svar. Jeg spiste en del karber i jula, altså, og gikk opp 4 kilo. Så nå er jeg tilbake der jeg var før julen. Er lenge siden jeg har veid veldig mye mindre enn nå...Kanskje 5 år siden. Jeg spiser nok, tror jeg. Når det nevnes meieriprodukter, så kan det tenkes at jeg spiser for mye ost, for det spiser jeg en del av......
Skal prøve å ikke frotse i ost denne uka, og se hvordan det går...Litt mer grønt er nok også lurt, men er litt redd for å spise for mye karber, jeg da...Går ut av ketose hvis jeg spiser mer enn 30 g karbo om dagen. Ligger kanskje på ca 20 om dagen. Er i ketose...og det er herlig, men merkelig at jeg ikke går ned nå...Har opplevd det før, men det var før mensen, og skal ikke ha det nå!
Jeg prøver mindre ost, og litt mer grønt, også kommer jeg tilbake med oppdatering....hvis jeg begynner å gå ned igjen er jo det supert Trenger ikke være så mye....bare jeg kommer under det tallet på vekta nå Litt smålei det nummeret..hehe...

Takk igjen for at dere tok dere tid!

Iza er fortsatt ved god mot

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat