Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 19:51   #67
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Popularitet?

Først av alt:
Dere er en herlig gjeng, kunnskapsrike og trivelige. Alle har ikke like mye peiling, men jeg har til gode å møte et utrivelig menneske her inne

Når det er sagt, så kan prikkesystemet i vBulletin både brukes og misbrukes. Jeg har vært admin på et, sannsynligvis utrolig barnslig, forum der prikkesystemet i perioder ble brukt til regelrett mobbing av enkeltpersoner, klikkdannelse, utfrysing av annerledes tenkende osv. Med den erfaringa i bakhodet forstår jeg godt om noen reagerer sterkt på rødprikking.

Jeg vil bare minne alle om at det trengs minst ti positive meldinger for å oppveie en negativ. Jeg snakker ikke om prikker her, men om kommunikasjon mennesker imellom. Opplevelsen av negative tilbakemeldinger er mye sterkere enn de positive. Det vet vi vel alle sammen? Tenk på kommentarer og blikk vi har fått på grunn av mål og vekt! Tenk på komplimenter som varmer, men likevel klarer du ikke helt å fri deg fra minnet om ho som kalte deg Tjukka...

Husk også at om du en gang har opplevd en person som kritisk og negativ vil du lett være skeptisk til om h*n er reelt positiv når dere møtes neste gang. Vi møter hverandre på nytt og på nytt her, på mange måter er hver tråd og hvert tema et nytt møte, i alle fall for oss uten den lange fartstida. -Oss som ennå ikke er så varme i trøya at vi naturlig blir en del av vennekretsen på forumet.

Takk for at dere klarer å handtere dette temaet på en saklig og informativ måte. Det gjelder hele gjengen her

PS: Når jeg sier vennekretsen, så mener jeg akkurat det. Et forum som dette er ikke bare et nettverk der vi finner kunnskap og støtte, men også en arena der nære og langvarige vennskap blomstrer

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat