Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 19:52   #1
diamanten
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2009
diamanten er på en erverdig vei

Noen med erfaring på 'metoden' til dr. Hexeberg?

Jeg har lest boka hennes 'Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter', liker boka veldig godt, og syntes det virker som et greitt opplegg!
Jeg lurer på da om det er noen av dere som har slanket dere på lavkarbo som har fulgt hennes veiledningstips? Hvilke erfaringer har dere og hvordan har det gått med dere?

Jeg har lest mye her inne også, og syntes det virker spennende med lavkarbo, men jeg liker de litt moderate karbometodene der det er tillatt med litt karbo, slik att man kan spise knekkebrød og brød (altså lavkarbotyper etter oppskrifter fra dr. Hexeberg). Det er utrolig mange solskinnshistorier her som motiverer.

Litt om meg:
dame på 28 år, 170 cm og veier i dag 91 kg :-(((( Har lenge prøvd å gå ned i vekt med lavkcalori-metoder, men jeg greier det ikke. Så fikk jeg opp øynene for lavkarbo, og vil nå gi dette et forsøk. Gleder meg og er veldig instilt på å endre livvstilen min, og gjøre kroppen min sunnere og slankere! Jeg elsker å trene, og til tross for dette har jeg ikke mistet vekt, dette håper jeg lavkarbokost vil snu på.

Håper noen har erfaringer med denne metoden, slik att de kan hjelpe meg litt igang. Er det forresten noen som vet om Hexeberg er mest lik Atkinson, Fedon, Ketolyse el.l?