Tråd: Popularitet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 20:06   #72
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Popularitet?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg fikk ikke med meg alt i går, men i det lille jeg så du skrev synes jeg du var ufin. Det hadde kanskje ikke blitt så ille hvis du hadde kommet med dine meninger med nøytrale ord og vendinger?? Jeg vet at jeg også kan være ufin til tider, men jeg håper inderlig at noen har vett til å gi meg både advarsel og røde prikker når det skjer slik at jeg kan ta ting til etterretning og skjerpe meg.

Det var ikke bare meningene dine det ble reagert mot, men måten du fremla dem på. Sønnen min på 15 år kan komme de samme reglene som du gjorde. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men enkelte ting sier man bare ikke. Og HVIS man skulle ønske si det så sier man det på en mer dannet måte. Jeg er neppe den rette til å uttale meg, men jeg syntes mye av det du sa var ufint og fokuset for mitt vedkommede havnet i allefall på utrykksmåten din og ikke så mye på det du sa.

Nå vil jeg i samme slengen si at jeg har gitt deg en grønn prikk fordi vi alle trenger hjelp opp av hullet vi av og til ramler nedi.

Ta selvkritikk og tenk etter. Man lærer så lenge man lever, heldigvis! Og jeg har selv erfart at de andre her på siden har en utrolig evne til å "glemme" alt det dumme man gjorde en gang eller to. ALLE kan feile.

Jeg innrømmer jeg ordla meg litt feil og var litt ufin,men det var flere som var ufin mot meg også.Jeg beklager hvis utrykksmåten min ble oppfattet ufin,det var ikke meningen fra min side.Jeg skal ta det du skriver til etterretning,og takk for den grønne prikken.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat