Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 20:22   #10
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot fries

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Hmm... Ikke mulig å få sprø i det hele tatt...? Aaw.. Hva med å koke litt først og så frityrsteke, eller å frityrsteke dem to ganger som man ofte gjør på restaurant for å få sprø, herlige chips? Jajja....

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Dette har jeg laget før og det er kjempegodt!! Hvis du ikke får den sprø har du kanskje ikke høy nok temperatur på oljen?

Jauda, eg steiker ALLTID to gongar, ein gong for å få dei møre, så ein gong til for å gjere sprøtt. Ein er jo i Belgia! Mine vart ikkje sprø nei, dei vart gode som sagt, men ikkje sprø som til dømes pommes frites. Nokre vart litt sprø her og der, men som sagt ikkje på samme måten. Brukar reint oksefeitt å steike i, smakar betre enn olje.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat