Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 20:58   #18
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Manglende metthetsfølelse

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Spiser ikke Kamp lavkarbo pga andre helseproblemer enn overvekt da? Er vel en grunn til at h*n ikke kan spise under 100 karbohydrater som h*n sier?

Jeg mente vel fortsatt bare om du ALDRI føler at du blir mett.. Eller om det er visse ting du kan spise som virkelig gir deg metthetsfølelse..

Kanskje du må balansere måltidene litt bedre, hvertfall de som inneholder karbohydrater.

Riktig
Vet ikke hva som er galt med magen men føler scd. Jeg kan spise under 100kh men jeg spiser en del gresskar og det er høyt, men siden jeg har begynt å tåle eks isberg salat og agurk kan jeg nå spise litt mer variert. Utenom det har jeg vel 6 andre grønnsaker jeg tåler.

Jeg tror jeg skal begynne å skrive litt mer detaljert når jeg opplever metthet og ikke fordi til middag i dag ble jeg mer ,"mett" enn jeg eks var i går. I dag hadde jeg kylling filet med kokosmelk og ekstra kokosolje (kokosfett er hoved fettkilden min).

Jeg er ikke overvektig, hadde bmi på 16... Men når har jeg gått opp 9 kg så lavkarbo funker begge veier