Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-11, 21:51   #9
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Stillstand/ litt opp

Synes det ser ut som litt lite fett jeg? Jeg mener, bortsett fra kanskje osten på lasagnen og babybel'ene, så spiser du jo stort sett bare grønt.

Men som otika sier så kan stress definitivt stoppe vekttap, og dessuten kan det godt hende at kroppen bare tar seg en pause. Har ikke regnet ut cirka vekttap per uke utifra vekttap og tidsperiode du har holdt på, men du har jo gått ned veldig mye!

Mitt tips er rett og slett å ta det med ro, la være å stresse om tallene på vekta (evt. legg den bort en liten stund), og kanskje før opp maten for å se om du får riktig forhold mellom karber, fett og protein.

Lykke til videre!

Edit: Har regnet ut sånn cirka gjennomsnitt på vekttapet ditt (fra 31. mai til 31. desember, cirka 30/31 uker), og da fikk jeg et ukentlig vekttap på 0.6 kg - helt perfekt, med andre ord! Det skal jo ikke gå for fort ned, for både hode og hud skal henge med. Du har kanskje hørt det før, men det er alltids greit å få en liten påminnelse om slikt.

Sist redigert av Julie : 27-01-11 kl 21:56.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat