Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
har jeg? Så godt å høre Tusen takk for tips , har fått noen tidligere også, så forsøker så godt jeg kan her, men kjenner jeg blir litt frustrert når jeg ikke får det til, selv om jeg forsøker å tenke positivt
Lurer på å begynne å svømme, et par ganger i uken, men som sagt sliter jeg med å komme meg i vannet pga hvordan jeg ser ut...
Men hvilken trening er best, ellipsemaskin eller svømming? og hvor mye trener dere?
JAAAA du har vært kjempe flink, ikke noen tvil om det og du får det jo til,se på tallene dine og nyyyyyt 4 kilo ned .Vekta går som en jojo hele uka,men det er tallet på den 7 dagen som gjelder,og skulle du gått opp litt en dag er det bare vann,så drikk så mye som du klarer...
Jeg har 10 kilo overvekt og takler ikke å dra i svømmehallen,jeg har også vært slapp de første ukene og orket knapt å gå trappene her hjemme,men så begynte jeg å sykle på trimsykkelen min og da løsnet det med energi Nå blir jeg bedre for hver dag og skal snart begynne å gå noen korte turer og veit at jeg kan klare en times tid på tur eller 1/2 time på sykkelen.Jeg går også litt på ski og elsker det .
ellipsemaskin orker jeg altså ikke ,men gi meg noen uker til så går det unna på den også
Jeg lever som du ser lavkarbo,men har vært i ketose siden 2 juledag og veit at overgangen er tøff,med slapphet, lite energi,vondt i hodet,kvalm og svimmel,men når dette går over så blir man sååå mye bedre form og orker så mye mere 
Jeg var fram til oktober nesten totalt sengeliggende og var 50 % ufør, nå er jeg 100 % FRISK og på jakt etter jobb,sønnen min sa at jeg var så glad om dagen,så humøret har også gått riktige veien,så selv om vekta ikke alltid er enig med meg,så er formen det...Nå er det forskjell på oss,men du vil ganske sikkert merke flere helsefordeler etter en stund og da blir alt så mye lettere
Bare å spørre hvis du lurer på noe,men husk at det som virker for meg ikke alltid virker for andre,men gode tips gir jeg gjerne bort 

Otiki

|