Sv: Hva spiser deres barn i løpet av en dag?
Opprinnelig lagt inn av ninaheg, her.
Barn i den alderen liker at maten knaser litt, prøv med noen rå grønnsker ved siden av middagen som hun kan knaske på, eller litt knekkebrød ved siden av. Selv om det ikke alltid passer sammen i middager, så blir det spennende mat for jenta di 
Jeg pleide ofte å trykke ut former av grønnsaker, hjerte gulrøtter, blomster agurker, stjerne kålrot ol så ble det enda mer spennende. Den dag i dag liker ungene at agukren er som et hjerte på brødskiva og ha gulrotstrimler ved siden av maten. 
Tenk kreativt
Så smart du er 
Hadde jeg ikke klart å tenke ut engang...minstemann spiser ALT jeg lager og lever som meg og gubben og han har lagt på seg 2 kilo (takk for det ellers hadde det blitt sondemating) men storebror er ikke så glad i grønnsaker,så han skal jeg trykke ut grønnsaker til Han har ADHD og sliter veldig med det.så fra i dag prøver jeg litt strengt kosthold på han,han fikk smoothie til frokost og nøttebrød med skinke i matpakka,og han var overraskende rolig når jeg kjørte han på skolen,satt til og med stille i bilen og spørte ikke om en million ting 
Hva er lettest å trykke dem ut med ? har diverse redskaper her

Otiki

|