Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 09:31   #49
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Jeg var fram til oktober nesten totalt sengeliggende og var 50 % ufør, nå er jeg 100 % FRISK og på jakt etter jobb,sønnen min sa at jeg var så glad om dagen,så humøret har også gått riktige veien,så selv om vekta ikke alltid er enig med meg,så er formen det...Nå er det forskjell på oss,men du vil ganske sikkert merke flere helsefordeler etter en stund og da blir alt så mye lettere

Bare å spørre hvis du lurer på noe,men husk at det som virker for meg ikke alltid virker for andre,men gode tips gir jeg gjerne bort

Wow !!!! Så flink du er!!! jeg har vært i ketose siden like etter 3 januar, var redd jeg falt ut en stund siden jeg fikk oppgang, men jeg har ikke det enda ihvertfall, hadde mensen da,s å kan være den som gjorde det også, eller andre ting.
jeg er ikke plaget med så mye egentlig, men kjenner at jeg er slappere.Håper det går seg til etterhvert

Jeg klarte ikke ellipsemaskinen første dagen, etter knappe 9 min falt jeg nesten av, så ødelagt var jeg hehe, helt fullstendig ødelagt
men dagen etter klarte jeg litt lenger, å nå har jeg ikke vært oppå den,skal forsøke igjen idag eller imorgen, men igår svømte jeg, å idag er det suuuuper travelt på jobb, så idag kommer jeg til å komme helt ødelagt hjem, av all løpingen..

Setter pris på å ha et forum,d er jeg kan snakke med flere som er i samme situasjon som meg

Sant at ikke alt fungerer på andre, selv om det virker på deg selv, men alltid kjekt med nye tips og ideer, eller at andre ser på menyen din, for plutselig ser de noe som man ikke kommer på selv

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat