Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-11, 13:21   #18
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Må veie meg hver dag

Kjenner meg igjen i trådstarter'n sin situasjon, for å si det sånn... Men det går bra nå da, for jeg har gått over til bare å veie meg én gang i uken.

Det med å legge bort vekta funket forsåvidt ikke for meg, og blir nesten litt sliten av å høre at alle anbefaler det - men IKKE misforstå, jeg skjønner jo at det funker for veldig mange!

Men tilbake til hvordan jeg klarte å slutte å veie meg hver dag: jeg har skaffet meg en sånn Tanitavekt (som viser vekt, vannprosent, muskelvekt osv.), og det som er så morsomt med den er at jeg kan se hvordan akkurat de verdiene varierer fra uke til uke (eller måned til måned om, man vil det). Hadde definitivt anbefalt det om du har råd (er sånn cirka en tusenlapp), for da blir man mer fristet til å vente for å se litt mer langtidig endring!

Uff, har følelsen av at noen kan komme til å tolke dette innlegget på en negativ måte - men igjen, det var bare det som funket FOR MEG!

Et annet forslag (om man har jobb å stå opp til) kan jo være å rett og slett stå opp litt senere, for da har man det vel litt mer travelt og rekker derfor ikke å kaste seg på vekta. *Evig problem med å rekke alt før jeg skal av gårde til skolen*

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat