Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-05, 15:40   #14
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sjokkis

Opprinnelig lagt inn av RuneN

Er det ikke mye aktive karbohydrater i disse sjokkisene ? Ikke det at jeg føler noen lyst på sjokolade da jeg har utført skiftet til fett-brenner for snart 4 uker siden. Men hvis det f.eks var lite fett/protein og masse stivelseskarbohydrater så ville det jo vært ypperlig som et ekstra variasjon ved karboload-dagene mine :-)

Hei, Rune. Jo, det er en del karbohydrater i sjokoladen. Rundt 30 gram tipper jeg. Er i tillegg veldig lite fiber, så det er ikke så veldig gunstig mat. Jeg pleier å spise det carb-load ja. Ellers går det med et par biter på vanlige dager.

Hilsen themonk (a.k.a. Flexxo)