Tråd: Kjempesint!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 01:01   #31
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av brittelin, her.

Ser at jo mer jeg fokuserer på at jeg må gå ned i vekt, jo mer holder kroppen på kiloene. Har også sjekket at jeg må være forsiktig med kalorier generelt i denne første fasen. Så gjør som meg når jeg føler at det butter skikkelig imot og ta en kur på noen dager med kun 1000 kalorier der 70% skal være fett, helst av det gode slaget.
Lykke til

Jeg annbefaler deg og være forsiktig med å annbefale noen et lite kaloriinntak pr. døgn.Det er noen her på forumet som er veldig imot det,det har jeg fått erfare.Jeg er forsåvidt enig med deg,men ville sagt 1500 kcal jeg da.Jeg må bare si at jeg rekner kalorier selv og er ikke imot det.Vil understreke at jeg ikke anbefaler det jeg har skrevet nå til noen,men noe jeg selv kunne gjort.Syns det er så utrivelig at noen må ha så skarpe kommentarer til noen ,selv om de er uenig i det personen skriver.Jeg har opplevd det selv og syns synd på deg når du får slike skarpe svar.Det er så unødvendig.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat