Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 11:36   #5
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: ADHD og lavkarbo,tar det lang tid ?

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Jeg er ny på lavkarbo, men har litt erfaring med ADHD i forhold til jobb. Jeg ville vært forsiktig med å kutte medisiner når han skal på skolen før jeg var sikker på at/om kostholdet hadde stor effekt på ham. Skolehverdagen er så utrolig krevende på så mange områder. Hjemme i helga synes jeg det er greit å gi dem noen dager uten medisin dersom man klarer å legge tilrette dagen. Sånn på generell basis. Det tar litt tid før kroppen venner seg til et lavkarbokosthold, så jeg ville ikke hatt for store forventninger de første ukene.

Nei er derfor han fikk medisiner i går pga skoledag Jeg hørte også at han burde ha en medisin fri dag fordi det noen ganger hoper seg opp i kroppen,så da er det greit å prøve det i helgene.....Jeg er klar over den juicen men han har fått den på skolen,skal se om han går med på noe annet å drikke Han er enig i at vi skal prøvde dette kostholdet men syns det er litt vanskelig siden han gjerne vil spise nudler,men vi skal nok finne ut av det også...nå er han på vei ut for å hente og stable ved og etterpå skal vi på tur å ake +grille noen lavkarbo pølser

Godis til kvelden blir litt verre da han er vandt til lørdags snop (har ikke spist godis i ukene) men vi har kjøpt 70 % kokesjokolade, 1 atkins bar og så lager jeg gele med krem

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat