Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 22:38   #1
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg
Arrow

Føler meg usikker nå, redd for å gjøre feil

Får sikkert kjeft nå for det er sikkert mange som alt har vært i samme situasjon.

Men saken er at jeg begynner å tenke for masse, og tvile på om mine teorier er riktige. Teoriene har jeg jo lært her , lest meg til .... kroppen forbrenner fett når den ikke får karbohydrater ....

MEN likevel så kjenner jeg en sånn ekkel følelse inni meg. For tenk om jeg gjør feil da? Tenk om at jeg isteden for å gå ned i vekt - heller går opp i vekt? Det er så mange som har forventninger til meg nå, som er spent på om jeg går ned. Og de synes jo det er helt rart at jeg fråtser i fet mat, og dyr mat. Jeg prøver å forklare...

Men jeg kjenner liksom at jeg trenger en bekreftelse selv, på om jeg gjør riktig.

- Det ER slik at man går ned når man spiser lite karbohydrater, og eter mat med fett?

- Hvordan vet man om man spiser nok fett da? Jeg klarer liksom ikke å se for meg helt hvor mye jeg skal ha i meg. Dette bekymrer meg, for det er jo vesentlig..

- Hvis jeg får for lite fett, vil jeg da legge på meg istedenfor å ta av?

Jeg beklager maset altså. Men jeg trenger bare noen oppmuntrende ord nå, og kansje dytt i i riktig rettning. Jeg tror jeg er på sporet ... er bare redd at jeg ikke gjør det godt nok liksom...

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat