Hei!
Jeg prøver å kjøre på skaldemannskost -
har gått på lavkarbo før.. Og raste ned 27 kg på 5 mdr..
Men etter et dårlig og torbulent forhold - la jeg på meg igjen .. 
Så jeg lurer veldig på hvor i Trheim selger det kjøtt ganske rimelig i prisen?
Jeg VET altfor godt at jeg bør kutte ut PepsiMax - men jævlig vanskelig 
Drikker utrolig MYE vann - minst 2 liter hver dag - noen dager noe mindre ja men ellers drikker jeg mye vann..
Ellers så spiser jeg :
Salat - i skåla er det : litt mais (vet det er feil, men ikke mye i salaten da), ost, biffkjøtt, litt rød paprika (feil igjen, sku vært grønn, men de på BigBite hadde ikke), isbergsalat, agurk og noe til jeg ikke husker i farta.. Til dressing hadde jeg rømme (litt kh i det)
Dette var noe jeg måtte ha mat i farta på city syd med barna og rakk ikke å spise frokost så ejg var sulten .. så det er bedre enn karb-rikt mat..
jeg stekte strimla svinekjøtt i masse meierismør og fløte..
Da de var ferdig stekt, hadde jeg litt mer meierismør under skåla før jeg la kjøttet oppi.. kokte litt brokkoli...
Det ble litt igjen - så et par timer senere spiste jeg opp resten...
Jeg føler meg litt hjelpeløs - for jeg har spist lavkarbo i 3,5 uker nå og merkes ikke stort på klærne (jeg veier ikke, for jeg har ikke badevekt )
så jeg tenkte å kjøre på hard kost i noen uker i såfall - så derfor lurer jeg på hvor jeg kan få tak i billig kjøtt som jeg kan kjøre på...
Og jeg har bacon i fryseren, men føler at de frister ikke, noe med smaken å gjøre, hva kan jeg gjøre?
Jeg skal ned ca 20kg... Vet ikke hva vekta mi er for øyeblikket, men sist jeg sjekka for leenge siden var jeg på 93 eller noe.... og høyden er 161...
Fint me svar 
|